Bu kurs sizə birinci məsləhət qəbulunun protokolunu düzgün şəkildə qurmağa kömək edəcək, pacientin həkimi ilə maraqlanma və etibar qurmağı, pacientin həkimi və müalicə prosesinə düzgün yanaşmasını təmin etməyi və münaqişəli durumların yaranma ehtimalını aradan qaldırmağı mümkün edəcək.
Kursun tərəfdaşları
MD 500 «CALIPSO» 3-cü nəsil diş hekimliyi mikroskoplarının Ukraynalı istehsalçısı. Bütün stomatoloji praktikaların növləri.
Densply Sirona stomatoloji klinikalar üçün ən böyük istehlak materialları - sərf olunan materiallar və avadanlıq istehsalçılarından biridir
Kurs haqqında
Kurs necə keçəcək və siz nəyi öyrənəcəksiniz
Bir çoxumuz pasiyentlərlə ünsiyyətdə çətinliklərlə qarşılaşır. Heç də həmişə ümumi dil tapmaq və müalicənin zəruriyyəti haqqında qarşılıqlı anlaşmaya gəlmək mümkün olmur. Pasiyentlər, adətən, müalicənin təcililiyini anlamırlar, klinikalarda qiymətlərin necə əmələ gəlməsini bilmirlər və çox vaxt düşünürlər ki, tibb işçiləri qəsdən müalicə planını genişləndirməyə və ya sadəcə bizi aldatmağa çalışırlar. Nəticədə biz çox vaxt "Bahadır", "Fikirləşmək llazımdır" və ya "İndi uyğun vaxt deyil" eşidirik. Nəticədə hər şey birdəfəlik prosedurun keçirilməsi ilə başa çatır. Lakin biz pasiyentlərə tam kliniki təsviri ötürməyə çalışırıq və kompleks müalicə təklif edirik.
Bütün bu və digər məsələləri biz konkret olaraq sizinlə müzakirə edə bilərik və, dialoq və situativ oyunlar vasitəsilə pasiyentlərlə ünsiyyət zamanı daha çox qarşılıqlı anlayış yaratmağa kömək edəcək və aldatmadan qaçınaraq və tam olaraq peşəkar prinsiplərimizə əməl edərək praktiki alətlərə açarlar tapa bilərik.
Vitaliy Povolotskiy
Lektor. Kursun müəllifi
Marketinq və psixologiya üzrə diplom almış mütəxəssis (BA, MA) Bar-İlan üniversitetin məzunu, İsrail. Dentsply Sirona şirkətinin spikeri və moderatoru, "İdarəetmə və marketinq" bölməsi. "BariDent" stomatologiyada inkişaf və idarəetmə layihələrin rəhbəri. Peşəkar təcrübə: 2005-ci ildən, seminarların, leksiyaların, treninqlərin, master-klassların keçirilməsi. Stomatologiyada məqalələr və inkişaf proqramları müəllifi. "Stomatoloji klinikaların funksional analiz mərkəzinin" rəhbəri.
Proqram
Vitaliy Povolotskiy: Azərbaycanda (Bakı) Stomatoloq həkimlər və stomatoloji klinika rəhbərlər üçün kurs
1
Pasiyentin ilkin konsultasiyasının aparılmasının protokolu
Stomatoloji klinikanı ilk dəfə ziyarət edərkən pasiyentlə ünsiyyət qaydaları
Konsultasiyanın dəyərini və pasiyent üçün sonrakı müalicənin yaradılması
Həkim və pasiyent dialoqunun yaradılmasının özəllikləri
2
Pasiyentin həkimə marağı və etibarının yaradılması
Həkimin görünüşü (obrazı)
Pasiyentlə ünsiyyət psixologiyası
3
Stomatoloq həkiminin pasiyent tərəfindən stereotipli (ön yarlıqlı) şəkildə qəbul edilməsi.
İlkin konsultasiya (pasiyentlərin şübhələri və qorxuları)
İkinci konsultasiya (müntəzəm ziyarətlərin zəruriyyətinin anlaşılmaması)
Birgə qəbul (kompleks yanaşmanın inkar edilməsi)
Müalicə planının təqdimatı (müalicə planının xidmətlərin zorla qəbul etdirilməsi kimi anlaşılması)
4
İş prosesinin əsas aspektləri
Tövsiyə olunan müalicə planına nəzarət
Pasiyentlə münaqişələrin qarşısının alınması və həll olunması
Pasiyentlərin stomatoloji klinikaya qayıtmalarının təmin edilməsi üçün əməkdaşların (administratorlar, assistentlər, həkimlər) işinin düzgün şəkildə qurulması
Çap etmək
Yadda saxlamaq
Paylaşmaq
Qiymət
İştirakın qiyməti nəfər üçün hesablanır
Bir iştirakçı üçün
Qiymətə daxildir:
2 kofe-kafelək və obedyemək. Prezentasiyaya və payızdırıcı materiala daxil olmaq