Bakıda stomatoloji klinikanın qeyri-standart reklamı

Rəsm müsabiqəsi: ilkin pasiyentlərin cəlb edilməsi aləti
Pasiyentlərin Bakıdakı stomatoloji klinikaya cəlb edilməsi
Pasiyentləri cəlb etmək və yenidən aktivləşdirmək üçün "Uşaq yaradıcılığı müsabiqəsi" nin keçirilməsinə əsaslanan effektiv metodika hazırlamışıq. Ayda 300-ə qədər yeni müştəri cəlb edə və öz pasiyentlər bazasının 20%-ə qədərini yenidən aktivləşdirə bilərsiniz.
350+
pasient
Metodika mahiyyəti
Pasient cəlb edilməsi bir incəlikdir, və biz onu "uşaq yaradıcılıq müsabiqəsi" vasitəsilə həyata keçiririk.
Biz yalnızca məlumatlarla zəngin sayt yaratmaqla kifayətlənmik, həm də müsabiqənin təşkilində aktiv iştirak edirik, uşaq rəssamlarının və tərənnümçü rəssamlarının işlərini yerləşdiririk. Həm də müsabiqə iştirakçılarına istiqamətlərin effektiv şəkildə yayılması üçün bir strategiya tərtib edirik və stomatologiya klinikasının xidmətlərinə marağın qorunması üçün daimi dəstək təmin edirik. Dostlar və tanışlarının müsabiqə iştirakçılarının qəbuluna dair tətbiqatı toplamaq və onları klinikaya ötürmək üçün hazırıq, buna görə də bazanın reaktivasiyası və tövsiyəyə əsaslanaraq yeni (birinci dəfə) xəstələrin cəlb edilməsinin bir kompleks sistemini təkan veririk.
Bakıda stomatoloji klinikanın reklamı
İş prosesində əldə etdiyimiz nəticələrin əksəriyyətini qiymətləndirə bilərik. Ancaq klinikanın müsbət imicini, pasiyentlərin sədaqətini və tanınmasını pulla necə ölçmək olar? Bu parametrlər həmişə birbaşa ölçülə bilməz, lakin onlar müvəffəqiyyətin heç də daha əhəmiyyətsiz göstəriciləri deyil.

Klinika nə əldə edəcək

Uğur göstəriciləri
2000
Saytın ziyarəti
qohumların və dostların tövsiyəsi ilə klinikanın saytına gələcək 2000-dən 7000-ə qədər ziyarətçi
Saytın ziyarəti
100
İlkin pasiyentlər
kompleks müalicə və protezləşmə daxil olmaqla 100-400 ilkin pasiyent.
İlkin pasiyentlər
↑ 20%
Bazanın reaktivləşdirilməsi
uzun müddətdir qəbula gəlməyən 10%-dən 20%-dək pasiyentləriniz klinikaya qayıdacaq.
Bazanın reaktivləşdirilməsi
Müsbət imic
Müsabiqəmiz klinikanın və həkimlərin müsbət imicini formalaşdırmaq üçün əla vasitədir, bu da tövsiyə ilə gələcək pasiyentlərin sayını əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilər.

Biz necə işləyirik

İşin qaydası və həcmi
Bakıda uşaq yaradıcılığı müsabiqəsi
Bakıda uşaq yaradıcılığı müsabiqəsi

Müsabiqə saytını yaradırıq

Klinikanızın ayrı alt domenində rəngarəng və aydın müsabiqə saytı yaradırıq. Səhifələrin hər birində səsvermə bloku və reklam sorğusu yerləşdirməklə müsabiqə iştirakçılarının ayrı-ayrı səhifələrini yaradırıq.
Bakıda stomatoloji klinikanın reklamı
Bakıda stomatoloji klinikanın reklamı

Reklam materiallarını hazırlayırıq

Klinikanın xəstələrini müsabiqə barədə məlumatlandırmaq üçün planlar hazırlayırıq: bukletlər, broşuralar, sosial şəbəkələr və nəşrlər üçün şəkillər, reklam sorğuları.
Bakıda stomatologiya personalı üçün təlim
Bakıda stomatologiya personalı üçün təlim

İşçilərə təlimat veririk

Müsabiqə başlamazdan əvvəl klinikanın administratorları və digər işçiləri üçün təlim keçiririk, övladları və ya nəvələrinin müsabiqədə iştirak etmələri, klinika haqqında məlumatları dostları ilə bölüşmələri və tanışlarını klinikaya dəvət etmələri üçün pasiyent ilə necə düzgün dialoq quracağımızı söyləyirik.
Müsabiqə saytın müşaiyəti
Müsabiqə saytın müşaiyəti

Müsabiqəni müşayiət edirik

Müsabiqənin keçirilməsi zamanı administratorları dəstəkləyirik, müsabiqənin saytında yeni rəsmlər və reklam sorğuları yerləşdiririk, qəbul üçün müraciətləri ötürürük.

Müsabiqə nümunələri

Komandamızın keçirdiyi uşaq yaradıcılıq müsabiqələri
DiAdent stomaloji klinikasının müsabiqəsi
WL Clinic uşaq yaradıcılıq müsabiqəsi
Конкурс центра стоматологии ЭЛИКСИР

İş mərhələləri

Maksimum nəticə əldə etməklə uşaq yaradıcılıq müsabiqəsinin keçirilmə müddəti 4-5 aydır
1
1-ci ay
  • Saytın hazırlanması
  • Klinika komandasının təlimatlandırılması
  • Reklam sorğularının hazırlanması
  • Buklet və sertifikatların hazırlanması
  • Kommunikasiya skriptlərinin hazırlanması
2
2-ci 3-cü 4-cü ay
  • Müsabiqə haqqında klinika pasiyentlərinin xəbərdarlıq edilməsi
  • Müsabiqə iştirakçılarının işlərinin saytda yerləşdirilməsi
  • Müsabiqə iştirakçılarının valideynlərinin xəbərdarlıq edilməsi və təlimatlandırılması
  • Reklam sorğuları üzrə qəbul müraciətlərinin işlənməsi
  • Öz pasiyentlər bazasının reaktivləşdirilməsi
3
5-ci - 6-cı ay
  • Nəticələrin xülasəsindən sonra saytın dəstəklənməsi
  • Növbəti müsabiqə haqqında qərarın qəbul edilməsi
Mükafatlar və hədiyyələr
Stomatoloji klinikası müsabiqə qaliblərinə hədiyyələr hazırlayır (öz mülahizəsinə görə), həmçinin müsabiqə iştirakçılarına kiçik hədiyyələr (məsələn: qələmlər, fırçalar, diş məcunları). Müsabiqəyə partnyorları cəlb etməklə əlavə auditoriya əldə edə bilərsiniz (məsələn: öz nominasiyalarında iştirakçılar üçün mükafatlar ayırmaqla müsabiqəyə qatılan uşaq kafeləri, restoranlar, əyləncə mərkəzləri, uşaq klubları, uşaq geyimi mağazaları).

Kimə müraciət edib sual vermək lazımdır?

Fəxri Məşədibəyov

Fəxri Məşədibəyov - internet vasitəsilə yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə ekspert
İnternet vasitəsilə yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə mütəxəssis. Fəxri veb saytların hazırlanması və təbliğ edilməsi ilə məşğul olur, həmçinin həkimlərin və klinikaların rəhbərlik heyətinin tibbi xidmətlərin onlayn sahəsində effektiv satış metodlarına təlim edilməsi ilə məşğul olur. Yüksək qiymətli xidmətlərin satışı üçün əsaslı strategiyaların hazırlanmasında ixtisaslaşır.

Andrey Maslo

Andrey Maslo - internet texnologiyaları, standart və qeyri-standart reklam sahəsində mütəxəssis
İnternet texnologiyaları, standart və qeyri-adi reklam sahəsində mütəxəssisdir. 20 ildən çox peşəkar təcrübəyə malikdir, Klinika və digər sahələr üçün saytların hazırlanması. Effektiv marketinq və reklam həlləri. 2013-cü ildən stomatoloji klinikaların saytlarının yaradılması və təbliğ edilməsi üzrə ixtisaslaşır.

Qiymət

* müsabiqənin keçirilmə dəyəri 3-4 aylıq əməkdaşlıq üçün göstərilir və müsabiqə iştirakçılarının sayından asılıdır.

Link paylaşın

Kolleqalara bu kursun keçidini göndərin
Həkimlər üçün saytlar
Klinikalar üçün saytlar
Qeyri-standart reklami
Kurslar
Səxsi kabinet
Əlaqə
Klinikanın və ya həkimin qeyri-standart reklamı