Stomatoloji klinika üçün düzgün sayt: pasiyentlərin cəlb edilməsi metodikası

Həkimlər, klinika rəhbərləri və marketoloqlar üçün kurs
Andrey Maslo və Fəxri Məşədibeyov
Tarix müəyyənləşir - Bakıda kurs
Stomatoloji klinikanın saytı - Bakıda kurs
Fəxri Məşədibəyov - internet vasitəsilə yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə ekspert
Andrey Maslo - internet texnologiyaları, standart və qeyri-standart reklam sahəsində mütəxəssis
Bu kursda stomatoloji klinika saytının necə olmalı olacağını nəzərdən keçirəcəyik, neyroşəbəkədən istifadə edərək məzmun yaratmağı, Google axtarışında TOP mövqe tutmaq üçün sayt səhifələrinin tərtibatının sirrlərini öyrənəcəyik
Kursun tərəfdaşları

Kurs haqqında

Kurs necə keçəcək və siz nəyi öyrənəcəksiniz
Stomatoloji klinika və ya həkim-stomatoloq saytı - bu, ilk növbədə Google axtarışı və ya digər axtarış sistemləri vasitəsilə klinikanı tapmağa, xidmətlər haqqında maksimum məlumat, qiymət haqqında məlumat əldə etməyə, qəbula yazılmağa və stomatoloq əlaqələrini dostlarla paylaşmağa kömək edən əsas vasitədir.

Sayt pasiyentlərə daha yüksək səviyyəli təşkilatlanma göstərir və pasiyentin klinikaya və həkimə olan etibarını formalaşdırır. Bu alət pasiyent suallarına cavab verən, qəbula yazılmağa kömək edən və stomatoloji xidmət və ya həkim seçməkdə kömək edən klinika administratoru ilə müqayisə oluna bilər. Administratoru olmayan ciddi bir klinika təsəvvür edə bilərsinizmi?

Kursumuzda saytın dəyərini açıqlayacağıq və sizinlə birlikdə nəzərdən keçirəcəyik:

  1. Stomatologiya saytı nə cür olmalıdır
  2. Pasiyentə xidmətlər haqqında məlumatı düzgün şəkildə necə təqdim etmək lazımdır
  3. Saytnan kim və necə məşğul ola bilər və sayt üçün məlumat haradan götürülməlidir
  4. TOP axtarış sistemlərində saytın uğurlu təşviqatı sirrlərini nəzərdən keçirəcəyik
  5. Vaxtın qənaəti üçün neyroşəbəkələrdən istifadə etməyi öyrənəcəyik
  6. Reklam olmadan ilkin müştəriləri necə cəlb etmək haqqında məlumat əldə edəcəyik
  7. Saytın tərtibatı və xidməti zamanı necə qənaət etməyi müzakirə edəcəyik

Kursun məqsədi: daha çox sayda pasiyentlərin cəlb edilməsi və klinikanın reputasiyasını onlayn mühitdə yüksəltmək üçün həkim-stomatoloqları və klinika rəhbərlərini effektiv saytın yaradılması prinsipləri ilə tanış etmək, pasiyentlər üçün düzgün şəkildə diqqət vurğularını qoymaq və sayt üzərində işə nəzarət etməyi öyrənmək.

Andrey Maslo

Lektor. Kursun müəllifi
Andrey Maslo - internet texnologiyaları, standart və qeyri-standart reklam sahəsində mütəxəssis
İnternet texnologiyaları, standart və qeyri-adi reklam sahəsində mütəxəssisdir. 20 ildən çox peşəkar təcrübəyə malikdir, Klinika və digər sahələr üçün saytların hazırlanması. Effektiv marketinq və reklam həlləri. 2013-cü ildən stomatoloji klinikaların saytlarının yaradılması və təbliğ edilməsi üzrə ixtisaslaşır.

Fəxri Məşədibəyov

Lektor. Kursun müəllifi
Fəxri Məşədibəyov - internet vasitəsilə yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə ekspert
İnternet vasitəsilə yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə mütəxəssis. Fəxri veb saytların hazırlanması və təbliğ edilməsi ilə məşğul olur, həmçinin həkimlərin və klinikaların rəhbərlik heyətinin tibbi xidmətlərin onlayn sahəsində effektiv satış metodlarına təlim edilməsi ilə məşğul olur. Yüksək qiymətli xidmətlərin satışı üçün əsaslı strategiyaların hazırlanmasında ixtisaslaşır.

Proqram

Andrey Maslo və Fəxri Məşədibəyov: Azərbaycanda (Bakı) stomatologiya saytının yaradılması, təşviqatı və reklamı üzrə kurs
1
Stomatologiya saytı nə cür olmalıdır
  • Tərtibat prioriteti: funksionallıq və dizayn.
  • Pasiyentlər üçün xidmətləri və məlumatı necə və hansı ardıcıllıqla yerləşdirmək lazımdır.
  • Klinikanın əlaqələrini necə formalaşdırmaq və pasiyentlərə sizin əlaqələrinizi paylaşmağa necə kömək etmək olar.
  • Pasiyentlərin əsas təlabatlarının və gözləntilərinin müəyyənləşdirilməsi
2
Pasiyentlər üçün məzmun və məlumat
  • Klinika xidmətlərinin istiqamətlərini müzakirə edəcəyik.
  • Xidmətlərin formalaşdırılması qaydası və məlumat bloklarının növbəliyi.
  • Neyroşəbəkələr və onların sayt tərtibatı üçün istifadəsi qaydası.
  • Cəlbedici və məlumatlandırıcı mətnlərin yaradılması.
  • Sayt üzərində işə düzgün şəkildə nəzarət etməyi öyrənirik.
3
Klinika saytının TOP axtarış sistemlərində təşviqatı sirrləri
  • Axtarış sistemi sizin saytınızı necə görür
  • Məlumatın sayt səhifəsində yerləşdirilməsinin sirrləri: gizli və görünən vurğular.
  • Pasiyentləri klinikanı tapa bilməkləri üçün açar frazaları formalaşdırmağı öyrənirik.
  • SEO - reklama necə qənaət etmək və maksimum nəticə əldə etmək olar
  • Saytın adaptiv dizaynı və mobil versiyasının vacibliyi.
4
Reklam olmadan ilkin pasiyentlərin cəlb edilməsi
  • Qeyri-standart reklam: pasiyentlərinizin tanışları və dostları sayından yeni müştərilər axınını necə təşkil etməyi müzakirə edəcəyik
  • Uğurlu və uğursuz şirkətlərin nümunələrini nəzərdən keçirəcəyik
  • Statistikaya nəzər salacağıq: birbaşa, təxirə salınmış nəticə və qeyri-material uğur
Çap etmək
Yadda saxlamaq
Paylaşmaq

Qiymət

İştirakın qiyməti nəfər üçün hesablanır
Bir neçə iştirakçı üçün
  • Qiymətə daxildir:
  • 2 kofe-kafelək və obedyemək. Prezentasiyaya və payızdırıcı materiala daxil olmaq
200
✎ Kursa qeydiyyatdan keçin

Qeydiyyatdan keçin

Vitaliy Povolotskiy: Azərbaycanda həkimlər və klinikaların rəhbərləri üçün kurs (Bakı)
İştirak variantı
1
10
0 ₼.
Müqavilənin tərtibi üçün klinik məlumatları

Link paylaşın

Kolleqalara bu kursun keçidini göndərin

Aviabiletlər və otellər

Bakıda aviabilet alıb otel bron etmək üçün rahat axtarışdan istifadə edin.
Həkimlər üçün saytlar
Klinikalar üçün saytlar
Qeyri-standart reklami
Kurslar
Səxsi kabinet
Əlaqə
Klinikanın və ya həkimin qeyri-standart reklamı
Abunə olun!
Telegram -da onlayn görüşə qatılmaq istəyirsiniz?